نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 26632 زمان انتشار: 25 بهمن 1393 14:46:00

برنده جایزه عکس دنیای وحش سال

یونگژی شو، عکاس چینی، با عکس میمونی که در حال تمرین سیرک است، برنده جایزه سالانه بین المللی عکس طبیعت شد.

 

بیان دیدگاه
نظرات بینندگان
تعداد کل نظرها: 13
انتشار یافته: 13
|
ناشناس
|
25 بهمن 1393 22:09:45
118
2
طفل معصوم :(((( آدما به چه حقی این بیچاره هارو از حق زندگی طبیعی و عادیشون محروم میکنن؟؟؟ من واقعا درک نمیکنم دیدن یه میمونی که عجز و ترس از تمام حرکاتش پیداست ، روی دوچرخه و در حال پا زدن چه جذابیتی داره ؟؟ اگه مخاطبی وجود نداشته باشه ، این آدمای بی وجدان مجبور می شن کاسه کوزه شونو جمع کنن و یه کار به درد بخور واسه امرار معاش دست و پا کنن. متاسفم.
|
من
|
26 بهمن 1393 00:47:09
94
2
من هم متاسفم
|
نوید
|
28 بهمن 1393 07:08:29
77
2
بی شرمانه است. ای کاش این به ظاهر انسان ها، لحظه ای خودشون را به جای میمون زبون بسته می ذاشتند....
|
مرجان
|
23 اسفند 1393 01:30:48
55
2
لعنت بر آدم های بی رحم . . . لعنت بر خشونت
|
کورش
|
25 اسفند 1393 21:48:04
49
2
تجارت کودکان، تجارت زنان، تجارت اسلحه، تجارت اندام انسانها، تجارت مواد مخدر، تجارت حیوان ها و تجارت ..... خسته ام از این همه تاجری که برای یک لقمه نان پاک و روزی حلال !!! اینگونه به کارتجارت مشغولند !! کاش روزی صلح وآرامش چنان تمام گیتی را دربرگیرد که برای یک لقمه نان ! شرافت بجای کثافت و انسانیت بجای تجارت جایگزین گردند :)
|
مریم
|
25 اسفند 1393 23:52:50
39
1
به احتمال زیاد این عکس به این دلیل که در نشان دادن حقیقت رفتار انسان ها با حیوانات برای پرورش آن ها برای بازی در سیرک و ظلمی که به این زبان بسته ها می شود بسیار گویا بوده است برنده شده است.
|
متفاوت
|
03 خرداد 1394 18:24:03
22
6
درود بر روح لطیفت کوروش جان .....آیا هنوز هم ما اشرف مخلوقاتیم ؟!!!!!!!!!!!!
|
طبیعت
|
28 تیر 1394 15:07:59
17
1
زندگی انسان بر روی زمین از نوع انگلی است و اینقدر خون زمین و ساکنان آن را میمکه تا زندگی و زمین نابود بشه
|
ناشناس
|
28 تیر 1394 16:24:24
17
1
حال و روز تمام حیوان های سیرک به همین شکله، من هیچ وقت از دیدن دلفین ها و نهنگ هایی که در بند هستن تا برای ما حرکات نمایشی انجام بدن لذت نمی برم، متاسفانه در ایران هم داره زیاد میشه...
|
ff
|
29 تیر 1394 09:31:45
1
2
چرا دست چپ مرد داخل عکس شبیه دست میمون ها هست؟(طبیعی نیست)
|
شمسی
|
29 تیر 1394 10:23:53
2
2
جای تاسفه
|
ناشناس
|
02 شهریور 1394 13:23:09
2
1
واقعا براي انسانها متاسفم
|
حانیه ظهیری
|
18 خرداد 1395 20:58:02
3
1
سلام دوستان اون میمون چه گناهی کرده که بایداین طور زندگی کنه؟ حقه همه حیوانات اینه که تو جنگل یعنی (محل زندگی خودشون) زندگی کنند چیکار داریم بهشون؟؟؟؟؟ جمله ای حکیم ارد بزرگ هست که میگه : دارايي يک کشور ، تنها در بانک ها نيست ، گونه هاي گياهي و جانوري ، دارايي بسيار با ارزشتري است.
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس
آخرین اخبار